poniedziałek, 26 października 2015

#October #Vacation #Sicily

3 komentarze:
 

Vacation in Sicily in October?


The temperature is in the range + 20-28 C.
You can swim in the sea.
It's perfect weather for sightseeing. Jenasy t-shirt, sports shoes and go where our feet will suffer.
The beaches are deserted, your prospective neighbor has his towel a few dozen meters away.
Seasonal fruits of grapes, peaches, kiwis are still available and half cheaper than in Poland.
Autumn in Sicily is green and the flowers still bloom.

Wakacje na Sycylii w Październiku?

Temepratura wacha się w granicach +20-28 C.
Można popływać w morzu.
To idealna pogoda do zwiedzania. Jenasy, t-shirt, sportowe buty i iść tam gdzie nogi nas poniosą.
Plaże są opustoszałe, twòj ewentualny sąsiad ma swòj ręcznik kilkadziesiat metròw dalej.
Sezonowe owoce typu winogrona, brzoskwinie, kiwi są wciaż dostępne i o połowę tańsze niż w Polsce .
Jesień na Sycylii ma kolor zielony i wciąż kwitną kwiaty.












Warto tu byc!

Martyna

3 komentarze:

  1. No, pięknie. A u nas brązy, żółcienie, ugry, czerwienie!
    Bella la vita, mia figlia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne widoki, też się zgadzam, że październik to idealny czas na zwiedzanie.Ja akurat właśnie w październiku byłam w Rzymie. Czerwiec - sierpień słyszałam, ze są tam mega upały. Na Sycylii jeszcze nie byłam, ale nie wszystko na raz ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzy mi się Sycylia.... Moja Mama w młodości była kilkanaście razy we Włoszech, ale najbardziej zakochała się w Sycylii. Mam nadzieję, że kiedyś odwiedzę Sycylię razem z Nią... Super post - Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń